2106135220, 6972231231

Η φυσικοθεραπεία συμβάλλει τα μέγιστα στην υγεία των γυναικών με την παρέμβασή της σε πλήθος περιστατικών και καταστάσεων σε διάφορες φάσεις στη ζωή τους και σε ορισμένες παθήσεις. Το κέντρο μας αντιμετωπίζει και θεραπεύει με επιτυχία γυναικολογικές παθήσεις  που προκύπτουν πριν και μετά την εγκυμοσύνη καθώς και παθήσεις του γυναικολογικού συστήματος όπως:

Εγκυμοσύνη - Τοκετός

Μυοσκελετικές δυσλειτουργίες

Προγράμματα άσκησης και εργονομία

Εγκυμοσύνη υψηλού κινδύνου

Αποκατάσταση μετά από καισαρική, άσκηση & εργονομία

Δυσλειτουργία των μυών του Πυελικού Εδάφους (Ακράτεια ούρων ή κοπράνων, Προπτώσεις πυελικών οργάνων, Σεξουαλικές δυσλειτουργίες, Χρόνιος Πυελικός πόνος, Δυσλειτουργίες εντέρου)

Γυναικολογικές, Ουρολογικές, Γαστρεντερολογικές Παθήσεις

Δυσλειτουργία των μυών του Π.Ε. σε γυναίκες, άνδρες και παιδιά (ακράτεια ούρων και κοπράνων, πρόπτωση πυελικών οργάνων, χρόνιος πυελικός πόνος, σεξουαλική δυσλειτουργία, δυσλειτουργία εντέρου)

Χρόνιος πυελικός πόνος (διάμεση κυστίτιδα, ευερέθιστο έντερο, δυσκοιλιότητα, ενδομητρίωση, δυσμηνόρροια, δυσπαρευνία, βουλβοδυνία),

Επώδυνη ουροδόχος κύστη

Αποκατάσταση μετά από γυναικολογική επέμβαση (συμπεριλαμβανομένου και του λεμφοιδήματος)

Αποκατάσταση μετά από επέμβαση κοιλιακής χώρας

Άλλες Παθήσεις

Επεμβάσεις Μαστού

Οστεοπόρωση

Χρόνιος Πόνος & Ινομυαλγία

Διατροφικές Διαταραχές

Εμμηνόπαυση & Γηριατρική

Ενήλικη Γυναίκα

Γυναίκα & Αθλητισμός

Γυναίκα & Καρδιολογικές Παθήσεις

Αντιμετώπιση Κακοποιημένων Γυναικών

Ψυχολογικές & Ψυχιατρικές Διαταραχές.

Φόρμα Ραντεβού

Όνομα:
Τηλ.:
Ημερομηνία:
Ώρα:
 :
Πληκτρολογήστε τους χαρακτήρες:
Στόχος μας

Η πλήρης  αποκατάσταση αλλά και η συνολική υποστήριξη του ασθενή κατανοώντας τις ανάγκες του. Διαθέτουμε μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας και αντιμετωπίζουμε με πλήρη επιτυχία και ευκολία  κάθε είδους περιστατικό.
Κατ' Οίκον Θεραπείες

Σε περίπτωση αδυναμίας του ασθενή, μπορεί να γίνει θεραπεία κατ΄οίκον με τη χρήση φορητού φυσικοθεραπευτικού εξοπλισμού.
Θεραπευτικό Γυμναστήριο

Η άσκηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φυσικοθεραπείας. Θεωρείται βασική για τους ασθενείς με μυοσκελετικές δυσλειτουργίες έτσι ώστε ο ασθενής να έχει έναν καλύτερο ποιοτικά τρόπο ζωής.

Που Βρισκόμαστε

Επικοινωνήστε μαζί μας